Maria Charpentier

söndag, december 17, 2006

Dino



Här är han den lille, är han inte förtjusande söt......
Helgen har förlöpt bra, Flisa accepterar honom men sätter hårda regler. Bra att hon hjälper mig att fostra honom. Tom hjälper mig att inte vekna och ta upp honom så fort han piper. Han sover i bur och har en lek-kisshage, vilket Flisa inte hade..........Dessutom är han lugn och sover mycket, äter bra och bajsar massor. Går under smeknamnet "bebecrotte" som fritt översatt blir bajsbabyn men inte är så illa som det låter.
Första uterundan i dag, han satt mest i min famn men skuttade lite på marken efter Flisa också.
Det blir nog jättebra det här. Nu är han åter hos sin hundmamma och flyttar in här definitivt i slutet av nästa vecka när jag slutat skolan för terminen.

3 Comments:

  • At 8:30 em, Anonymous Anonym said…

    Så söt han är! Vad är det för några raser i honom?
    Dina möbler står nu här hemma hos mig. Imorgon kommer din pappa och hämtar dem. A short up-date. :)

    Hoppas att du har haft en bra måndag!

     
  • At 11:38 em, Anonymous Anonym said…

    herrejisses vilken sötnos! har jag helt missat planerna på hans ankomst eller föll du pladask för hans charm och bestämde dig för att utöka familjen? bra att flisa hjälper till med uppfostringen. biggs hade definitivt behövt en bestämd dam i sin ungdoms dagar... :) ska bli kul att läsa mer när han kommit hem!

     
  • At 11:43 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej
    Fick tips från Madde idag om din sida. Så urkul med en ny vappe. Här kommer jag att kolla ofta framöver.
    godjul-kram från Annika S. (på stud.hälsan, lund)

     

Skicka en kommentar

<< Home